Kızlar 15 gün yattım hastanede apse olmuş sezeryan yerim katater taktılar karnım öyle temizlendi ama bir hafta oldu çıkalı yani ama sol tarafımda batma hissi var midemi elleyince böyle karnım hassas yani apse nükseder mi tekrar antibiyotik cefaks kullanıyorum 12 saatte bir yani napıcam bilmiyorum ya böyle olan var mı?