Betl35 Çok heycanliyim 4 yaşında bir oğlum var. 2 gün sonrada kızıma kavusucam nasipse 🙏 korku heycan hepsi karmakarisik buaeada panik atak hastasıyım 2 yıldır ameliyat anıni düşünmek beni ürkütüyor
Leylaaa_46 Betl35 ayy hadi hayırlısı . Doğumdan sonra 2.ci doğum ve sezeryan yeri çok ağrıyor mu bilgi ver lütfen 😂