fatma_eco benimde yüksekti alt 35 olması gerekirken 100-200 derken 836 gördük, ast 300lerdeydi. İlaçlarl kesmeme rağmen artıyordu gebelik koleztazı teşhisi konuldu. İhmal etmemek lazım kaşıntı gözde sararma halsizlik vs durum olabiliyor çok artma durumunda. Şuan ursactive siroz ilacı kullanıyorum sabah akşam 500 mg böyle doğuma kadar devam edicem ve parol dahil tüm başka ek ilaçlar yasak 😕 mutlaka artar azalmazsa dahiliye gözükün ki sizi zaten gastroentroloji gönderirler azalmazsa orada total safra asiti ve bilirubinlere bakarak anlıyorlar