minigim__1 Princess_momm inşallah 😇 ama pek iç açıcı olmuyor doğurana kadar mide bulantısı çekenlerdenim 🥲
Princess_momm minigim__1 o zaman hemen göbek deliğine yara bandı yapıştır miden bulanmıycak sonra bana haber edersin 🥳 benimde öyle berbat geçti birinci şimdi ikinciye hamileyim bunu keşf ettim ve asla bulanmıyo
minigim__1 Princess_momm kaçıncı haftada yapmam lazım daha yeni gibi duruyo akşam kan vericem bakalım ne çıkacak, 😊
Princess_momm minigim__1 baktınız bulantı başlıyo direk yapın, ama belki belli olmaz olmuyada bilir 😁
minigim__1 @“Eminegulgec17”#p33819726bir kaç kişi daha yazmış benim ilk kızımda direk belirmişti kırmızı çizgi bakalım akşam kan vericem ☺
minigim__1 Princess_momm 8.haftayı pek görmüyorum bulantı konusunda ama deneyeceğim inşallah işe yarar 😄
Minikkalp04 Benimde böyle ciktimisti suan 7+4 haftalık hamileyim hayırlı olsun sizede kan verip netlestirin
Ftrhn minigim__1 kan verdin mi canım? Benim de bat 1 gün geçti iki gün önce 17 ile öğrendim inşallah artmıştır akşam ben de verecrğim