zeeh-41 arkadaslar 2 hafta arayla kontrolde kalp atisi 160 in ustune cikiyor arada bir 2 defa yatiş yaptik duzelince ciktik bu durumu yasayan oldumu taşikardi gibi ama degil
zeeh-41 @"Cansu1111″benimkide aşiri hareketli 37 bitti hala cok hareketli ama bizom doktor uzerine makale yazmis o yuzden biraz pinpirikli davrandi bende iater istemez bisey olur diye yattim bi sıkınti yok şukur. bnaa susiz klamayla alakali dedi