Yazmelegi_ Yaseminkayaa mümkün yapan doktorlar var ama doğum 30 sa onlar 60 aliyor devlette genelde yapan yok
Sum_123 Yaseminkayaa bende istiyorum henüz hamile değilim ama evet çok pahalıymış🥲ama bence ssvd yi biçokkez yaptırmış ve olumlu sonuçlar almış drlara gitmek gerekir diye düşünüyorum
mhrmom Yaseminkayaa benim eltim yaptı 1. sezaryen aradan 2 yıl geçti 2.normal 3.normal giderken birden sezaryena almışlar bebek ters geldiği için
rubeyyisarah Yaseminkayaa benim ilki acil sezeryan oldu 10 cm açıklıkta. Şimdi tekrar hamileyim normal istiyorum nasipse, Allah nasip etsin hayırlı bir şekilde 🥹❤️ o duyguyu yaşamayı çok istiyordum oğlumda bakalım ikinciye nasip olur belki :)
Yaseminkayaa mhrmom doktor da bana son dakika da sezeryana alıyorlar dedi yok yırtılma oldu Yok bebek oksijensiz kaldı diye geri ameliyata alıyorlar dedi ben çok istiyorum ya normal yapayım
Benzegul zeeh-41 peki muayne ücreti ve doğum ücreti ne kadar acaba şu an 24.haftamdayım önümüzdeki hafta gelip muayne olmayı düşünüyorum