Buharcik Kızlar selam 👋🏼 haftaya inşallah nisa hastanesinde doğum yapacağım. Hastane odaları hakkında bilgisi olan var mı?? Gerçi eşim otel odası beğenmiyorsun ya diye benle dalga geçiyor ama 😂😂 odalarında masa var mı süsleyebileceğim? Küçük - büyük odası var mı? Sezaryen olacağım için seçme imkanım olacak, şu odası çok güzel dediğiniz oda var mı? Şimdiden çooookkk teşekkürler 💙💙
Minikdunyam Buharcik 501 . Güzelmiş bende orda Doğum yapacağım inşallah ama. Daha tarih belli değil 23 Ocak dedi enson doktorum yarın gidince bakacağım odalara tekrar
iremby Buharcik bende haftaya insallah dogum yapacagim nisada. Masa veriyorlar isteyince. Sezeryan odaları buyuk oluyor. Secme ayirma sansiniz var. Hangi doktora gidiyorsunuz?
Buharcik Minikdunyam aa bakınca bana da haber eder misiiiinnn? Ben c.tesi anca gideceğim 🙄 hiç değilse bilgim olur... özellikle masası yoksa masa ayarlamam gerekecek 🙄
Buharcik Minikdunyam merhaba canım, ben şimdi yoldayım nisa hastanesine gidiyorum c.tesi gününe sezaryen randevusu almak için. Sen ne yaptın? Oda bakabildin mi?
Minikdunyam Buharcik bakamadım canım ya eşimin işe dönmesi lazımdı içerden tanıdığım bi hemşire var artık ona soracağım sen bakarsan haber ver ☺️
Buharcik Minikdunyam canım ben baktım 502 numaralı odaya baktım çok güzeldi. Orada masa da veriliyormuş süslenmesi için.
Sudem Minikdunyam ya bisey sorcam önceden odaya bakıp ayırtılabiliyormu yani istediğimiz odayı 🤔 bunu bilmiyodum simdi yorumlari okuyunca gördüm 😊
Minikdunyam Sudem yatış bölümü ile konuşursan ayarlayabilirler benim tanıdık var o yüzen ayarlarız istediğini demişti
Buharcik Minikdunyam ben c.tesi sabah 7de ordayım yatışım yapılacak 8de de sezaryene alınıcam canım 🙄 40+0 da tam sezaryen olucak 🤗 sen ne kadarlık oldu bebiş?
Minikdunyam Buharcik @Sudem @Tazegelin12 Kızlar Doğum sancısı 3. Katta çekiliyormuş Ayrı odalarda bende kendi odamızda çekiyoruz sandım ama öyle değilmiş bilginiz olsun
Buharcik Tazegelin12 Nisa hastanesinde normal doğum 1450 tl, zorunlu sezaryen 2550, isteğe bağlı sezaryen 3500 müş. Muhasebeden öyle bilgi aldım dün canım ben.
Sudem Minikdunyam aa istedigimiz yanimizda olabiliyo dimi 🤔 saol kuzum haberdar ettigin icin Allah razi olsun 💓💓