Kızlar bugün bebişimi ilk kez görmeye gittim bu nasıl bir heyecan anlatamam ilk bebeğim ve ilk kez gördüm keseyi gördü doktor tam olması gereken yerde ve büyüklükte dedi 6+2 deyim bugün haftaya bugün gel kalp atışını duyarız dedi. Çok başka bir duyguymuş. Sol kasıkta hafif ağrı oluyor sonra eksi aşırı yiyesim geliyor bu belirtilerde sizce cinsiyet ne olur. Sadece meraktan soruyorum 😂