Cansuuuh Düşük yaptığımda yapmışlardı çok canım yanmıştı bi arkadaşım doğumdan sonra da yapıldığını söyledi şuan hamileyim bi gerilmedim değil tekrar yaşamak istemiyorum ya her doğumdan sonra yapılıyor mu 🥺
Mucizeayla Cansuuuh nasıl bişey yapılmıştı anlayamadım tam ? Normal doğum mu soruyorsunuz sezaryen doğum mu
Mucihe Cansuuuh ben sezeryan oldum yaptılar Şuan 2.hamileyim gene yapılacakmış çok zor benim canım çok yanmıştı
1prens1prenses_ Fatma_Fatma banada yapamadılar arkadaşım söyledinde şok oldum neden bende olmadı diye.d
myangelson Mucihe neye göre yapıyorlar onu? Bana yapılmadı. Serklajliyken vajinal iyodaj diye geçiyordu perinatoloji isteği ile 1 hafta boyunca yapıldı ama o zaman enfeksiyon olmasın diye yapılmıştı
Yazmelegi_ Mucihe Haa tamam benim doktorum onu ben anesteziden kendime gelmeden yapmış karnıma da oyle basmış
Rabiul myangelson 😆😆 bana bastırmadılar içime de kimse bir şey sokmadı içimde mi kaldı bütün pislikler 😆
Yazmelegi_ myangelson benim karnıma basmış doktorum hemde eliyle alttan içeri girmiş o zaman uyarı veriyor gibi oluyormuş kan daha çok aksın temizlensin diye
myangelson Yazmelegi_ bana hiç öyle şeyler yapılmadı ameliyat sonrası doktor karnıma bastırdı odada uyusukken kanama kontrolü yaptı herşey yolunda dedi bir de ayağa kalkmadan hemen önce yapıldı rahime masaj yapıyorum iyi gelecek senin için diyip 2 dk kadar falan bastirmisti kız başka da birşey yapılmadı bana
myangelson Rabiul bana bastırıldı da öteki bana da yapılmadı sezaryen sonrası 😅 aha senin eksik olmuş o zaman 😂🤪
myangelson Rabiul bilmiyorum ki olabilir 🤷🏻♀️😅 her hastanenin doktorun tercihleri farklı gerçekten 😅🤷🏻♀️