Sega yi akşamlar kızlar dün DR gittim kesiyi gördük çok şükür ama kesinin yanında keseye benzeyen bir şey da vardı DR kanama alanı dedi ama ikizde olabilir dedi böyle bir şey yaşayan varmı?