Yüz yıkama jeli olarak Bioderma pembe olanı kullanıyorum nemlendirici olarak cerave ,güneş kremi olarak Bioderma, vücüsuma nemlendirici olarak Bioderma atoderm kullanıyorum. 8. Ayımdayım çatlak vs olmadı bu nemlendirici düzenli kullanımda yetti bence bunlar dışında tonik olarak the purest markasının mavi toniğini kullanıyorum ama bunu hamilelik için araştırmadım sadece ilk 3 ay cildim aşırı lekelenmişti özellikle düzgün temizlemek ve nemlendirmek çok önemli bunları ypınca biraz düzeldi ve güneş kremi mutlaka dışarı her çıkışta kullanılmalı yoksa lekeler artıyor