Herkese iyi akşamlar arkadaşlar bugün yaşadığım olayı anlatmak istiyorum ben 5 aylık hamileyim rahimde mantarim vardı çok fazla kaşıntı ve şişme olduğu için hastaneye randavu aldım dün bugün için 16.30 da randavu gözüküyor du aldım eşimin iş durumdan dolayı biraz geç kaldık 16.34 de hastaneye girdik sıra almak için gittiğimizde bütün herkes toparlanmış çıkıyordu temizlik görevlisi bile o katın temizliğini bittirmisti sıra almaya gidiyordum karşımdan kizlar geldi dedim benim randavum vardı dediler bana sen geç kaldın nereye randavunuz vardı kadın doğum dedim kadın doğum hani doktorun yanındaki sekreteri ni gösterdiler kadın bana saati göstererek saatin kac olduğundan haberiniz varmı 4 dakika geçmiş dedi bende 4 dakika gecikmisim ama sizin çıkma saatiniz 5 dedim ben sizi şikayet edeceğim dedim ordan gidiyordum yarın sabah erkenden gel dedi bende bekle şikayet edeyim belki gelirim dedim sizce haksızmıyım