HelloooMomy Kızlar doğum yapalı 8 gün oluyor. Yakınlar sebebiyle çok stresli geçiyor Lohusalığım. Sütüm gayet iyiyken şuan iki göğsüm 30cc lere kadar düştü. Yardım edin ne yapayım ne yiyip içeyim ☹️ Size ne iyi geldi
_yeni1tazeanne_ HelloooMomy Bana kuru incirle şekerli çay iyi geliyor hatta benim de azaldı çay içmeyen ben şimdi çay yapıp şekerli şekerli içicem 😄
Eslam HelloooMomy yakinlarinizi gönderin bol su ve yeşillik yiyop icin bende yeni doğum yaptim ilk 10 gun cok iyiydi sonra gelen giden söyledi sütün çokmuş diye sonra birden kesilecek dereceye geldi nazara cok inanirim hemen de etkilenirim bulgur pilavi yessillik ve bol su ile yavas yavas toparlaniyor
HelloooMomy _yeni1tazeanne_ Ayyy benimde çayla aram yok ama duzelecekse demliği kafama dikerim valla 🤭❤️
Rabiul HelloooMomy evdeki fazlalıkları göndermediğiniz sürece ne yapsanız fayda etmez ben 4. Gün herkesi gönderdim çok bile kaldılar
HelloooMomy Rabiul Eslam Kızlar benim annem vefat etti ve eşimin ailesinin olduğu sehirdeyim. Evde tek kalamam diye eşimde çalışıp yeterli desteği olamaz diye ailesinin evine getirdi dün. ☹️ 15 gün burada kalacağız bebek ve ben toplanana kadar. Bebeğimin gelişim geriliği var. Yoğun bakım sürecimiz de oldu maalesef. Şuan bu duruma katlanmak zorundayım anlayacağınız 😔 ailesi sorunlu değil bu arada aşırı ilgili ve ben çok boguluyorum.
Fatma_Fatma HelloooMomy ben eczaneden süt arttıran çay almıştım kutuyu yarılamadım bile şakır şakır akıyordu sütüm ve hergün ılık duş alıyordum yukardan aşşağı omuzlar dan göğüslere masaj yapıyordum duşta ve bol emzirme memen boşken bile emzir acıyor biraz ama çok süt doluyor sonra
HelloooMomy Fatma_Fatma tamam canım suan boş göğsü çektirdim. Uykuya daldı hemen sağım yapayım belki işe yaramıştır. ☹️🙏🏻 Çayı da aldırayım inşallahhhh işe yarar ☹️🙏🏻
Rabiul HelloooMomy mekanı cennet olsun kuzum 🤲🏻 her türlü aşırı ilgi de fazla kalabalık da hepsi sıkıntı önemli olan sen ve bebeğin sen stres yaptıkça bebek hisseder huzursuz olur inşallah bir an önce evinize geçersiniz , çok geçmiş olsun ❤️
odtz HelloooMomy bestlak damla iç 3 kez günde 20 damla Bol su iç bir de karışıkk komposto yap Kuru üzüm yaş üzüm incir şeftali falan meyvelerden net işe yarıcak
HelloooMomy odtz Komposto, meyve yiyorum canım. Suyu da bol tüketiyorum. Doktorum bana damla vermisti ama o hangisiydi bilmiyorum. Günde iki yazıyordu ben bugün 3 kez içtim valla ☹️ İnşallah faydasını görürüm
tugce_snygt42 HelloooMomy rezene iç canım bol bol su iç ve dinlenmeye çalış bosver kimseyi takma surda 1 hafta sonra kimse kalmaz yaninda
HelloooMomy Rabiul Ayyyy aminnn eşim söz verdi sen kendini iyi hissettiğinde hemen gecicez diye. ,🥲🙏🏻 Hızla toplanmaya çalışıyorum. Teşekkür ediyorum canım benim ❤️🙏🏻