Tomucuk12 Kizlar ya daha 26 haftadayım dehset nefes darlıgım var nefes alamıyorum bı fıkrı olan varmı
Hlnnaru Tomucuk12 bende aynı haftadaym ve uzaninca oluyo belki sigara içtiğim içindir sola doğru uzaninca geçiyor çok zor oluyo
Alisa- Tomucuk12 Tomucuk12 kan ilaci kullanioumusunuz?nefes darlogo cok zaman kanin adagi oldukdada oluo