Eslam biz bi ara öyleydik canım, hatta bi gece acile gittik mecbur kalıp. Bi damla vermişti gaz için bide dedi ki arabayla dönerken yoldaki bütün çukurları doldurarak gidin araba sarsıldıkça çocuğun gazı rahatlar bana saçma gelmişti ama eşim denedi falan. Baya pırtladı :) gaz damlası da işe yaramıştı. Bide ben havlu bezleri ütüyle ısıtıp ayak uçlarına karnına falan koyuyordum. Öyle böyle geçmişti çok şükür