Hlnnaru ay resmen evin içini talan etmişler biz caddeye bakan camlara demir olan sinekliklerden taktırdık gelmesinler diye zaten odanın balkon kapısını hiç açmıyorum, mutfak kapısı açık balkona bakan ama bende senin gibi tedirgin oluyorum evin içinde görünce kaç kere görüp oturup ağlamışlığım bile var benim de midem almıyor dışarıda yemek verir su verir beslerim ama evin içinde asla asla yani