Mila_01 Kızlar 38+6 da spinal sezaryen ile prensesime kavuştum İnanın çok kolay geçti kesinlikle acı hissetmedim sonda yı uyuşmadan önce taktılar kasmazsanız acı yok çok kolay takılıyor sakin olmaya çalışın spinal için iğneyi yaparken gerçekten hissetmiyorsunuz aynı zamanda damar yolu açıldı damar yolu hissediliyor o iğne hissedilmiyor 15 dk da bebeğim çıktı toplam 40 50 dk anca sürdü sanki denizde kendimi suya bırakmış gibiydim dokunmaları hissediyorsunuz ama acı ağrı kesinlikle yok bebeğim doğduğu anda zaten her şeye bedeldi 3660 gram 50 cm olarak doğdu baş ağrım olmadı Şuana kadar odaya gelince kum torbası konuldu ve iki kere kontrol amaçlı karnıma bastırdılar ama uyuşukluk varla yok arası çok fazla hissettim diyemem dayanılmayacak gibi değil yarın sabah yürüteceklermiş rabbim hepinize kolay Doğum nasip etsin varsa sormak istediğiniz başka bir şey yardımcı olabilirim 💕
Mila_01 Kadriyeeee inşallah ben çok panik bir yapıya sahiptim ama allah tarafından öyle bir sakinlik geldi ki hiç anlamadım rabbim hepinize nasip etsin inşallah