Denizhanim24 28+4 üm bu saatte ağrıdan uyuyamıyorum oturup ağladım çünkü sol bacağımı kaldırırken üzerine basarken çok ağrım oluyor. Yataktan kalkınca bi süre yürüyemiyorum bi kaç gündür zaten. Ve işe gidiyorum uykumunalmadan nasıl gideceğim diye sinirleniyorum bi daha uyuyamıyorum. Çözüm var mı buna