Merhabalar.. sabah 8 de yatışım olacak kısmetse 38+3 ile bende bu yolculuğu kızıma kavuşarak tamamlayacağım nasip olursa.. 3. Sezeryanım olacak ve tüpleri de bağlatacağım artık ☺️ rabbim hepinize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin dualarınızı bekliyorum ♥️😍