Nasıl bir rapor bekliyorsunuz anlamadığım için soruyorum riskli gebelik değilseniz nasıl rapor verebilirler ?
Ben de hemşireyim yeri geliyor 24 haftam dolmadığı için günaşırı 24 çalışıyorum.ve evim çok da yakın değil hastaneye.yani hamile olarak çalışmak çok zor anlıyorum sizi ama ek bir durumunuz yoksa kimseden iltimas bekleyemeyiz,maalesef.