Sevo0606 Bügün her lavobaya gittiğimde sümüksü akıntı geldi peçeteye şeffaf beyazımsı jelimsi… yumurtlama dönemimde gelirdi hamile değilken… normal galiba ama sizde de oldu muydu hamişler
Limoncicegi- Sevo0606 .” 20 haftaligim bendede oluyor ya ptogestan kullanmaya başladıktan sonra olmaya başladı sanki omu etkileri bilmiyorum siz kullaniuormusunuz
Limoncicegi- @“Sevo0606” 20 haftaligim bendede oluyor ya ptogestan kullanmaya başladıktan sonra olmaya başladı sanki omu etkileri bilmiyorum siz kullaniuormusunuz
derya_tatli Bende de oluyo canım korkup doktoruma sordum kokulu akıntı kaşıntı yoksa sıkıntı yok normal dedi öyleyse korkma