Lelommm Merhaba hanımlar 6 haftalık hamileyim kanamam vardı geçen haftada beta 9050 falandı bu hafta yükselmiş bebeğim yaşıyor kese dışındaa kanama varmış kalp atışı duymadık ama bebek büyüyor yaşıyor bunu yaşayan var mı siz kalp atışını ne zaman duydunuz
Lelommm Havvabektas inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız buda bana bir umut oldu bende inşallah duyarım çok üzülüyorum