Dilan-F peki çokmu oldu kanamanız yani böyle adet kanaması gibimiydi farklılık varmıydı çünkü neden soruyorum bende hamile kaldığım zaman lekenmem olmuştu yani bariz ped falan kullandım adet oldum diye 2 gün sonra geçti ara ara lekenme tarzı oluyodu sonra hanileliği öğrendim be böyle çok silikti sizde var gibi olmasa o 2 nci çizgi çıkmıyo ALLAH isteyen bekleyen herkese nasip etsin en hayırlısından