Gozita Merhaba şeker yüklemesi yaptırmayalar anneler bizlerle tecrübelerini paylaşabilirler mi ? Sadece açlık tokluk testi yaptırmak yeterli mi izlememiz gereken başka şeyler var mı ?
mervemurat16 Gozita ben şekerli ürün tüketimine dikkat etmiştim zaten hamur işini yasaklamışrı dokturum iki üç ay da bir düzenli açlık tokluğuma baktırdım.Bazen bir ay içinde iki kere baktırıyordum.Şekerim çıkmadı şükür aksine hamilelik öncesi yüksek değerim düşüyordu
Mervecimmm Gozita ben ilk gebeliğimde sadece açlık tokluk testi yaptrdım bunda da öyle yaptırmayı düşünüyorum
Damyavuz Gozita 2 çocuğuma da yaptırmadım aslında yaptırmadım değil doktorlar sordu ikisi farklıydı çünkü ailenizde şeker öyküsü var mı diye. Biz de yok ne büyüklerimde ne annelerimiz de babalarımızda. O zaman gerek yok dendi. Şuan da 3. Ye hamileyim yine doktor farklı ama ne der hiç bilmiyorum yaptırmak inan ki istemiyorum 😞
Nuurr_00 Benden kan aldılar sadece sonra doktorum şeker yüklemesi yapmayacağım gerek yok dedi yapmadı
Gozita Nes7616 Damyavuz Benim doktorum yaptırmamı istedi ben de yaptırmadan çıktım devlet hastanesinde açlık tokluğa baktırmayı düşünüyorum.
leylanver Ben ilk gebeliğimde yaptırdım şu an 2.gebeliğim ama doktorum bebeğin gelişimi normal gittiği için gerek duymadı .Aksi bir durum olursa yaparız demişti .Çok şükür bir sıkıntı olmadı
kardelen54 Ben yaptırdım hem 50mg hem 100mg ikiside sınırda çıktı diyet dedi doktor 2 haftadır evde olcuyorum gayet normal çıkıyor şekerim o kadar sekeri içip yüksek çıkması normal bence ailenizde yoksa yaptırmayın aclik tokluk baktir yeter insan boş yere stres oluyor
Gozita kardelen54 Kesinlikle katılıyorum o kadar şekerden sonra çıkması zaten normal. Teşekkür ederim ☺️
Sedadvc Gozita Bana da o kadar şeker yüklendi ama çıkmadı. Sizde şeker varsa çıkar yoksa çıkmaz. Bu test, şeker hastası yapmak için değil, tespit etmek için yapılıyor. Olanı çıkarır yani.
Cudana Gozita yüklemenin şeker çıkmasıyla hiçbir ilgisi yok herkeste çıkardı o zaman, ben 75’lik yaptırdım çıkmadı bende.
Pinarkorkmazer Lanetkari şeker bebeği plasentayı etkiler bebekte ani kalp durmasına sebep olabilir sezeryana sebep olabilir bebek şeker hastalığı ile veya böbrek sorunları ile doğabilir bebek haftasına göre epey ileride olabilir veya amniyon sıvınız fazla olabilir fazla olursa bebek stres içinde kalabilir enfeksiyon yaşayabilirsiniz gibi gibi. Çok fazla riski var plasenta yaşlanması gerçekleşebilir. Şeker hastalığına çok dikkat etmelisiniz
Pinarkorkmazer Lanetkari evet yaptır ve yaptırma diyenlere aldırış etme açlık tokluk kan testi ile şeker yükseleme testi aynı şey değil çünkü ❤️❤️