somaysee Kızlar ben yarın 37.haftamda olacağım kontrolüm var. Planlı Sezaryen istiyorum acaba hangi güne verir merak içindeyim. Sizler kaçıncı haftada planlı sezaryen oldunuz veya olacaksınız :)
Seteacher somaysee Benim de ilk doğumum olacak. Pazartesi günü 38+2’ye gün aldık, bebiş de biraz önde, planlı sezaryen olacak o yüzden. 🥹
Tugcev somaysee ay bende yarın gün alacağım. Aslında 38+2 olacağım yarın. Normalde geçen hafta almam gerekiyordu ama kararsızlığım yüzünden bir şey diyemedim. Doktorumda bir an önce karar ver söyle dedi. Yorumlardan gördüğüm kadarıyla müsaitse iki gün içinde alacak 😂
Niloyaaaaa somaysee 38+5te planlı sezeryanım var hem suyum fazla hem de bebek iri perşembe günü kavuşuyoruz oğluşumla inşallah 🥹🫠