Salihakyml hiraa_ İlk çocuğumu 38+1 de yapmıştım .İkinciyede 38+5 de yapacağım.Gelişimi önde olduğu içinmiş bu sıcaklarda da işime geldi açıkçası
Burcu-2634 hiraa_ ilk sezeryanımı 38+5 haftalıkken oldum 2. İçin bakalım bekliyorum gün verir belki 33. Haftalıkken kontrolüm var
Nuurr_00 hiraa_ 30. Haftadan beri erken doğum riski vardı ilaçlarla serumlarla tuttuk zorla 36+3 te de suyum geldi öyle olunca mecburen doğdu artık