Selam arkadaşlar ilk çocuğumdan kalma karyola tarzı beşiğimiz var parçalarına ayırıp çatıya atmıştık şimdi eşimin arkadaşı hediye olarak park beşik alacağini söylemiş ki almamış olsa bile biz alacaktık eşim çocuk doğar doğmaz onda yatmaya başlasın diyor ancak ben ayaklanana kadar yine de öbür beşiği kullanmak istiyorum hem altı çekmeceli azda olsa işimi görür diye hem de ben zaten park beşikleri hiç sevmiyorum sırf belli bir süreden sonra çocuklar için daha güvenli diye kullanıyorum ilk çocuğumda da öyle yapmıştım ayaklanana kadar bunu sonra park kullanmıştık ama kimle konuşsam ne gerek var kurdurmaya onu kullan gitsin diyor çok kararsızım kurdurmasam içimde kalıcak napayım şaşırdım sizce yenidoğan için hangisi en uygun olur?