İlk gebeliğimde 30. haftamda gebelik zehirlenmesi başladı ve 34. haftamda erken doğum yapmak zorunda kaldım
Şuanda oğlum 3 yaşına girecek ve ikinci bebeğimizi düşünüyoruz ama tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum
İlk gebeliğinde gebelik zehirlenmesi geçirip ikinci gebeliğinde sorun yaşamayan var mı