Ark Ilk gebeligimde 21 kilo aldim zor verdim ideal ĺdealime geldim yine gebeyim tekrar kilo almaktan korkuyorum zor bir süreçti benim.için beslenme uzmanindan destek alan var mi
ipos Ark ben hamilelik öncesi 6 ay diyetisyenle çalıştım. Şimdi de çalışmak niyetindeydim ama sürekli midem bulanıyor kusuyorum. İlk 3 ay vazgeçtim çalışmaktan 4. Aydan itibaren devam edicem
Feniks Ark ben Merve Aksoy’dan aldım 16 ve 22 haftalar arası instagramdan bir bak profiline istersen memnun kaldım 2 haftada 4 kilo alınca panik oldum ve böyle bir karar aldım şu an öğrendiklerimle devam ediyorum 30.haftadayım eğer arada cozutmadan devam etseydim hala aynı kilodaydım toplamda 8 kilo aldım muhtemelen böyle doğururum
Dfnsyn Ark bir diyetisyen olarak söylüyorum, ilk trimesterda kilo kaybı yaşanabilir. 2. Ve 3. Trimestera gelindiğinde kilo alımı kontrolle ilerler, anneden çok beneği beslemeye yönelik bir yol izlenir 🐣🌸
Demedo Gebelik şekerim çıktığı için diyetisyenle takip ediyoruz. Dikkat etmediğim an yükseliyor. Mecbur bir plana bağlı kalarak besleniyorum. Hem bebeğin hem de kendi sağlığım için dikkat etmem gerekiyor. Son haftalarda şeker daha yüksek olabiliyormuş. Özellikle son trimesterda daha da dikkat etmem gerektiğini söylediler. Sizle de paylaşmış olayım.
Pinarkorkmazer Ben de diyetisyenle çalışıyorum ama şekerimin değerlerini istemiyor ve bence çok saçma. Mesela bana iki dilim tam tahıllı ekmek koymuş bir lokma ekmek yediğim an şekerim fırlıyor mesela. Ama ölç bana söyle demiyor. Sanırım iyi bir diyetisyen değildi😂
Demedo Ark Benim kadın doğum uzmanım şeker testi sonrası hastanede yönlendirdi diyetisyene ve diyabet hemşiresine onlarla irtibatta kalarak kontrol ediyorum. Gittiğim zamanda düzenli onlara da uğruyorum. Şeker ölçüm cihazı aldım açlık tokluk takip ediyorum. Kilomu korumama da yardımcı oldu bu beslenme süreci.
ipos Ark online tavsiye etmiyorum, yüzyüze olmak daha iyi her zaman. Kendi şehrimde (izmit) bir diyetisyenle çalıştım
Pinarkorkmazer Ark tahlilleri verdim ama verdiği diyet listesiyle günlük şekerim kaç çıkıyor onu da benden istemesi lazım yani öğle yemeğindeki bazı şeyler benim şekerimi çıkarıp çıkarmıyor mu kontrol etmiyor ben de engelledim onu 😂😂
Demedo Pinarkorkmazer öyle bir riskiniz varsa bir cihaz alıp siz de kontrol edebilirsiniz açlık 90ı tokluk 140ı geçmemeli dedi bana. Bir de yemeğe başladığınız ağzınıza lokmayı attığınız an itibariyle 1 saat geçtikten sonra ölçülüyor.
Pinarkorkmazer Demedo amerikadayım öyle ölçmüyorlar Burda kendim günde en az yedi sekiz kere ölçüyorum insülin de kullanıyorum ama bir diyetisyen iyi ise kendisi bu değerleri benden istemeli ben onunla şekerim yükselmesin diye çalışıyorum ona da böyle söyledim
Tuugbaaa Bende 75 kilo ile hamile kaldım 7 haftalık hamileyken başladım beslenme uzmanına aile hekiminden rica etmiştim o yönlendirdi toplum sağlığı merkezlerinde ücretsiz ilgileniyorlar 69 kiloya düştüm 2 ay yaptım sadece diyeti şuan 27 haftalık olduk ve 73 kiloyum hedefim en fazla 80le doğuma gitmek ama inşallah o kadar da çıkmam 🙂 diyeceğim şu ki ilk haftalarda diyet yapmakta bi zarar yok ama gözetim altında tabiki