Meliikeozdmr Merhabalar. 30 haftalık hamileyim ve bebeğimin hareketleri hâlâ düzenli değil gibi. Bir gün çok hareketli ise birgün daha sakin ve az oluyor hareketleri. Normal midir sizce?
Emos42 Meliikeozdmr bizde 30 haftalık olmak üzereyiz dün karnimdan çıkacak galiba derken bu gün daha sakin daha hafif hareketler hissediyorum korkuyorum ama bir çok kişiden normal olduğunu duydum pazartesi kontrole gideceğim o gün soracağım inşallah
Sentez Bende 30+5 haftalık hamileyim aynısı bendede var bir gün çok iyi hareketler diğer gün çok az normalmi doktora gitsemmi
Meliikeozdmr Sentez bende bilemedim ki, endişeleniyorum de biraz. Kontrolümüze de daha var buraya sormak istedim 😕