Arkadaşlar 2.kez fetal için yarın kan vereceğim kan sulandırıcı kullandığım için sonuçlar çıkmamış 24 saat önceden iğneyi bırakın dediler arkadaşlar yaşayan var mı sorun olurmu 3 düşüğüm var nolur korkuyorum başına gelen varsa yardımcı olur musunuz? 1gün iğne olmasam sorun olur mu🥺🥺