Elbu Kızlar erken gebelik testini bı kaba kuuck abdesti yapıp icinemi batiriyorsunuz nasıl oluyor birde sabah ilk idrarla mi yaptınız yoksa akşam yapıp sonuç alan varmi
ilaydaelcinn_1 Elbu bir kaba da yapıp batırabilirsiniz çubuğun ucunu, direkt testi tutup üzerine de idrarı yapabilirsiniz eldiven kullanıp. İlk ıdrarla yapmanız daha iyi tabii. Ben ilk değil de gün içinde yapıp öğrenmiştim.
hakkah24 Elbu Ben içine batırmıştım ve akşam saat 8 gibi test yapmıştım pozitifse her türlü çıkıyor:)
Hlnnaru Elbu ben sabahta yaptım akşamda yaptm küçük bı kaba idrarı yapiyorsnz ama ben direk test poşetine yaptım o stresle
Hlnnaru Elbu yengemle yaptım çıkmadı bende çöpe atmak için gelmiştim bı baktım silik ama çok çok az çıkmıştı herkes yok demişti ama test yaptım yinede aynı cikmisti tekrardan