Kızlar neredeyse 3-4 aydır adet olamadım fsh hormonum yüksek doktor kontrolü altındayım fakat ilk defa böyle oldu tarlusal kullandım gelmedi 21 günlük adet söktürücü vermişti doktor biteli 5 gün oldu hala olamadım 😢😢 tüp bebeğe başlayacağım adetim gelmiyor bir türlü anlamadım çok akıntım da var aslında