Merhabalar kizlar🫶🏻 detayli ulturasonda adet tarihine gore 26+4 hafta, bebeye gore ise 29+1 oluyor.
Boyle bir durum yashayan oldu mu? Kendi doktorum su an yurtdishinda oldugu icin kendisiyle gorushemedim. Korkuyorum erken dogar diye ve ya ben normal dogum istiyorum. Sezeryene almalarindan korkuyorum. Dokturumuz kasim ayinda donecek o zamana kadar bashima neler gelir bilemiyorum🫠