Ayse0575 Cicek7616 normal sezeryan farketmiyor ki. Normalde yapabiliyorsunuz sezeryan da bu sizin çatı darlığınıza göre değişir. Doğumdan önce kesiyorlar zaten iğneyi ilacı o yüzden bi risk olmuyor
esdemiralay Cicek7616 Normal doğum da oluyor canım . Doktorum bana bir gün öncesinde keseriz iğneyi dedi ama nasıl anlıycaz onu anlamadım 😂
Ayse0575 esdemiralay bugün doktorum iğne kanamaya çok sebep olmuyormuş, ilaç daha çok oluyormuş kanamaya öyle söyledi
Cicek7616 esdemiralay ya bir yerde okudum bayan iğne kulananlar sezaryen oluyor falan yazmıştı kafama takıldı ondan sordum bende kulaniyorum çünkü