Kbr-cftc6 ilknurr98 Ben de 10+2 haftamdayım.🌸 Hiç bir sıkıntım yok şükür. Sadece doğum çok düşündürüyor o kadar 🤦🏻♀️
Nevroz_2112 Pinarkorkmazer aynı benim gibi cok şükür kendim gibi birini buldum herkes yok bulantı yok hassasiyet utandım bsyim yok demeye 😃