Ayse_3065 Kizlar yarın saat 1 de kuretajim var.6 haftalığım kesen goeunmuyordu beta yavaştı sağlıksız denildi.kuretaj yapılacak ondan sonra betaya bakacaklar düşerse başarılı düşmezse dış gebelik .lütfen dualarınıza ihtiyacım var
Seray11ay Ayse_3065 korkma canım Allah kimseye kaldıramayacağı yükü yüklemez. Bı tanidigim ilk dogumundan sonra 1 kez düşük 1 kez kürtaj 1 kezde 9 aylık bebeğini doğurdu 3 gün yaşadı bebek ve öldü. Allah onada kimseyede yaşatmasın bı daha. Güçlü ol kendine inan insllh atlatırsın. İlk ve son olur inşallah