Kym3456 korkma kuzum hayirlisiyla bebisini kucagina aldigini girdugunu düşün ☺️ kotu dusunme inan ki kolay geciyo bende cok cok korkuyodum ki benim 35. Haftaya kadar nkrmal doguk olcakti oglum makat gelisli oldugu icin 38+6 ya kadar bekledik dönmesini ama dönmedi. O 3 hafta icinde kendimi yedim durdum butun sezeryan dogum videolarini vloglarini izledim psikolojik olarak hazir degildim korkuodum ama o koku heycanimi yenemedi. Cok sukur suan 4 aylik oldu oglum sorunsuz gecti dogumum. Kendini kasma hayirlisiyla guzel gecicek merak etme