Hafsaxx evet haklısının dedikodu olunca herkes toplanıyor. Ama sağlıkla ilgili konularda akıl danışılması ya da bilgi alınması gerekilen yer değil bence burası. Tecrübe iyi/kötü paylaşılınabilir tabii. Toplasanız 3 5 tane sağlıkçı var burada onlarda kadın doğum uzmanı değil. İçinizi rahatlatmak istemeniz çok normal anlıyorum ama internetten doğru araştırma yapmak hem doğru bilgi almanızı sağlar hemde içinizi daha çabuk rahatlatırsınız burdan birilerinin size cevap vermesini beklerken.
Mesela kendimden kendimden örnek vereyim ellerim ayaklarım şişti 2 gündür ve aynı zamanda ellerimde güç kaybı başladı buraya yazmak yerine internetten araştırdığmda hamilelikte karpal tünel sendromu yaşanabiliyomuş. Doktoruma yazdım olma ihtimali var yarın kontrol ederiz dedi. Buraya yazsaydım ödemdir diyen olacaktı, kötü tecrübesini paylaşıp yok benim komşunun başına geldi bebeği şöyle oldu böyle oldu diyen olacaktı. Sağlıklı bilgi edinmek varken neden sizinde dediğiniz gibi tanımadığım insanların kötü tecrübelerini hayatıma sokayım ?