EsraSevimli Arkadaşlar Merhaba, Nisa Hastanesi Dr. Derya Kanza Gül e muayene olan,doğum yapan var mı? Genel bilgi almak istiyorum hastane ve doktor hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️
Minikdunyam EsraSevimli ben Necla hanıma gidiyorum derya hocayada bi arkadaşım gidiyordu sezeryan oldu Gayette memnundu
suraybuke EsraSevimli ben derya hanıma gidiyorum çok memnunum çok ilgili guleryizlu bir doktor. Burada ona doğum yapmış biri var ve yazdida doğum hikayesini çok memnun kalmış genel olarak ebeleri hastane ve doktordan çok memnun herkes darısı başımıza .
suraybuke Ncgok normal doğum 1450 bunu hatırlıyorum gerisi yine başka postlarda yazılmıştı bulabilirsiniz burada