97-Mucize Brgmde ben 3. Ayı geçtim. Başlarda bocaladım ne olduğunu anlayamadım önceden düzenim sabah kahvaltı akşam eşim gelince yemek. Yemekten sonra çay Çiğdem fix değişmezdi. Sonra ne olduysa vücut istemeye başladı elim ayağım bir anda kesiliyor acıktığımı bile hissetmiyorum anlık çöküyor resmen ya da midem bomboş gurulduyor halbuki bir iki saat geçmesine rağmen. Şu an eşim 8 de gidiyor onu gönderirken iki dk ayakta peynir zeytin bişeyler atıyorum çünkü aç uyanıyorum. Sonra 11 gibi uyanıp kahvaltı tabağı hazırlıyorum haşlanmış yumurta domates salatalık vs veya koca kase salata karışımı hazırlıyorum. Sonra kuruyemiş aldım kendime kabak çekirdeği içi badem falan onu yiyorum bir kase. Eşim 5 te geliyor o gelince yemek yiyoruz hatta bir gün et türü yemesem ikinci gün sanki doymuyormusum gibi geliyor. Sonra 8 gibi çay 1 bardak açık yanında kuruyemiş. Yatmadan önce de neskuik yiyorum ya da salatalık doğrayıp tuzla yiyorum bi boşluk oluyor bir anda çünkü Toplam 6 öğün oluyor heralde ama bu bahsettiklerim öyle dolu dolu ikişer tabak vs değil normalden az porsiyonlar sadece salata koca kase ama ekmeksiz
Glnrskr Brgmde 27 haftalığız bizde oğlumla. En başından beri 2 ara 2 ana öğün yapıyorum. Kahvaltı en önemlisi oluyor. Yumurtasız kahvaltı yapmıyorum. Ara öğün de kefir içip meyve yiyorum ana yemek et veya sebze özellikle akşamda fix kuruyemiş. Düzeni hiç bozmamaya çalıştım. Ben biraz porsiyon büyük yediğim için azcık fazla kilo aldım 😃 58 ile hamile kaldım şu an 65 kiloyuz 😃
Aylaa123 Brgmde normalde kaç öğün yiyorsak öyle yemeliyiz hamileyiz diye fazla fazla birşeyler yemenin anlamı yok bebek ekstra kilo almıyor kiloyu çok yiyince biz alıyoruz onun için az ve ve ara öğün yaparak yersek şeker düşüklüğüde yasamamıs oluruz ben 2 ana öğün 1 de çok açıkırsam meyve yada kuruyemiş ara öğün yapıyorum ama herkesin bünyeside farklı belki acıkıyorsanız az az bol ara öğün yapabilirsiniz
mervearslantas Aynı dönemdeyiz , cuma günü 20 haftalık oluyorum. Bu ay izin ayım. Sabah kahvaltısını güzel yapıyorum. Öğlen atıştırmalık geçiyor . Akşamda çok az yiyorum. Yemek yiyemiyorum çok, aşırı gaz ağrılarım var . Rahatsız oluyorum
Brgmde 97-Mucize hayır iki öğün oluyor canım kahvaltı ve akşam yemeği yiyorsun diğer saydıkların ara öğün sayılır 🥰🫶🏻 3 öğün bencede olmuyor ya 2 ana 2 ara öğün iyi
97-Mucize Brgmde benim o zaman 2 ana 4 ara öğün mü oluyor. Aslında kahvaltı eşim giderken uyandıktan sonrakini öğle yemeği saysak bence 3 öğün 3 ara öğün oluyor benimki.
fatmaaaas Bende öğün saymıyorum tabiki sabah akşam şeklinde ama kahvaltıda yumurta yiyemiyorum onun harici muz kaşar kefir tüketiyorum çiğ badem ceviz fındık yiyorum bide akşam yemeği ama hafta da 1 kesin balık yiyorum fazla su içmeye dikkat ediyorum avakado yumurta yiyemedim malesef
97-Mucize Aylaa123 ben de sizin gibi düşünüyorum ve doktorum kilo artışımın çok güzel olduğunu söyledi 3. Ayı geçti 2 kg aldım sadece. Vücudumda yağa dönüşecek şeyler yemiyorum ekmek iki dilim. Tabakta Karbonhidrat makarna pilav türevi az protein et tavuk daha çok. Sebze yeşillik yemeye özen gösteriyorum. Kefir 1 hafta içiyorsam bir kaç gün ara verip geri başlıyorum çünkü fazlası da iyi değil bağırsakları bozuyor ishal yapıyor. Peynir çok tüketiyorum küflü ve market beyaz peyniri krem peynir tarzı olmayan her çeşit peynirler genelde. Birde şekeri az meyveler. Muz olsun elma olsun akşamdan önce yemek lazım onları da çünkü meyve alkole dönüşüyor gece yiyince.
Aylaa123 97-Mucize haklısınız bebek zaten çok yiyince değil yeterli sağlıklı ve bol proteinli beslenince kilo alır
97-Mucize Aylaa123 bir tek balık yiyemiyoruz şu an izmirin denizi kirli balıklar öldü. Ölü balıkları toplayıp sattıklarını duydum bir de belediye başkanı balık yasağı koydu o yüzden bir tek balık yiyemiyorum. Bir de ben bebeğin kilosunun biraz da genetik eğilimli olduğunu düşünüyorum yani genel olarak ekstrem bir durum olmadıkça Allah korusun erken doğum ikiz gebelik vs genelde annenin doğarken kaç kiloysa bebeği o civarda doğuyor üç aşağı beş yukarı aynı.