Ah kızlar bende aynı dertten muzdaribim su an 35. Haftadayım 25. Haftada basladı ve asla geçmiyor yazdığınız gibi fazla ayak üstü kalınca ya cok oturunca daha da şiddetleniyor ne yürütüyor ne bisi yaptırıyor. Yani geçmiyor bu ağrı mecburen alısmak zorundayız :( azcık saha sabır