selencinaar Öğlenden beri bi burun tıkanıklığı akşamdan beridirde baş ağrısı yutkunmada zorluk yaşıyorum. Hastaneye gitsem serum verirler mi? Ayağa kalkınca kafam çatlıyor sanki.
irembolat selencinaar cok gecmis olsun yutkunmada zorluk cekiyorsan doktora mutlaka gitmelisin bademciklerin sisip enfeksiyonlanabilir bende aynıydım bir hafta önce antibiyotik serumlarla ve ignelerle anca rahatlayabildim bi gitsen iyi olur hastalıgın ilerlemeden 🙏🧡