Zeliha66
[bilinmeyen] kaç dakika bi oluyo düzenli mi canım. Kontrole gittiginde mutlaka doktpruna söyle bendede oluyodu magnezyum verdi cok faydasini gördüm 31+3üm
Hazinem
[bilinmeyen] cnm Bnde 30+3 buğün bıçak saplanması ve sık idrara çıkıyom demiştim kasılmaların başlamış dedi onun şiddetlisi de Doğum sancısıymış 😔
Zeliha66
[bilinmeyen] eğer istirahat edince hafiflemiyorsa yada pozisyon degistirince doktora git canım
Zeliha66
[bilinmeyen] insallah yoktur tabi canım
Nnnn
[bilinmeyen] ne çıktı cnm ?