Yldrmmmm bana 2 buçuk sene neredeyse bir sürü doktora gittim en son gittiğim doktor teşhis koydu 😂 ötekiler tahlillerin iyi diyip gönderiyordu hiç vajinal muayene etmemişlerdi. Bu gittiğim doktor direk vajinal muayene ile baktı sende basbaya pcos var nasıl şu zamana kadar teşhis konamadi diye şaşırmıştı. Hatta o doktora gitmeden öncesinde amh testi vermiştim 15 e yakın çıktı değerim normalde en üst sınır 5 o tahlilde 😅 daha sonra adetlerim duzensizdi düzene sokmak için ilaç kullandım 3 ay daha sonra yumurta geliştirici hap kullandım yumurta catlamayinca çatlatma iğnesi yaptı doktor o şekilde hamile kalmıştım