canimyavrum_ Merhaba C.tesi randevum var ikili test isteyebilir doktor trioid ilaci icip mi gitmeliyim icmeden mi gitmem lazim cevaplar icin tesekkurler
nergishanim canimyavrum_ 20. Haftadayım ☺️ bir süre sonra ilacı bıraktırdı doktorum değerlerim normalde döndüğü için
Niloyaaaaa canimyavrum_ valla ikili testte aç tok farketmiyor ben aç karnıma tiroid ilacımı içip üstüne kahvaltımı yapıp öyle gitmiştim doktorum tiroid ilacı kullandığımı biliyordu öyle bir durum olsa gelirken ilacını içme derdi.. bence sizin doktorunuz da söylerdi böyle bir şey olsa