Bugün düzenli sancılarımla hastaneye geldim. Açılmam hiç yoktu bebeğin hareketleri de azalmıştı suyu da yeterli değil diye doktorum yatış verdi suni sancı verdiler. Doktorum açılmayı parmaklarıyla gerçeklştirdi saha sonra suni sancıyı çıkardılar ama benim sancılarım düzenli değil azaldı büyük ihtimal tekrar daha fazla sancı vericekler bu şekilde açılmam ne kadar sürede ilerler biran önce doğurayım istiyorum ama yok açılmanın devamı yok.