_ozlmm Bence pek misafir menüsü değil gibi. Soğan halkası falan. Tatlıyı da kendiniz yapsanız daha güzel olur sanki. Basite kaçmış gibi duruyor hazır almak. Tabi benim düşüncem bu 🌸
Benim de yarın eltimler gelecek. Karnıyarık, pilav, salata, humus, mercimek corbası, ayran düşünüyorum. Tatlı olarakta magnolia yapacağım.