Nigi0909090 Merhaba kızlar, bu ay gebelik planlıyorum beklelen adet tarihim 18 eylül. Hep düzenli adet oluyorum 28 günde bir. Sorum şu, ne zaman bişey yapmalıyım hamile kalmak için? Bir aydır folik asit kullanıyorum
myangelson Nigi0909090 esinizde sperm sorunu yoksa gün aşırı ilişki ile değerlendirebilirsiniz adetin bitiminden itibaren denk gelme ihtimali yüksek olur. Onun dışında ovulasyon testleri kullanırsanız direk test ile hangi gün yumurtlama olduğunu görebilirsiniz. Ama düzenli adetlerim dediğiniz için şu bir kaç günü değerlendirin sperm sorununuz yoksa 3 gün değerlendirin
myangelson Nigi0909090 adet bitiminden bir daha adet olana kadar her gün değerlendirebilecek misiniz ? 😅 Yani şu 2-3 günü her gün değerlendirin ama öteki türlüsü çok zor olur diye düşünüyorum. Doktorlar da çoğunlukla gün aşırı öneriyorlar çünkü o yüzden öyle yazdım
Nigi0909090 myangelson yumurtlama günü hep derler ya adetin başlanğıcından sonraki 13-14-15 ci gün oluyor diye Bu üç günü her gün denersem olurmu
myangelson Nigi0909090 onu dedim zaten ilk yorumda da her gün değerlendirebilirsiniz 3 gün değerlendirin dediğim oydu. Esinizde sperm sorunu varsa pek tavsiye edilmiyor her gün olarak
myangelson Nigi0909090 28 günde 1 adet oldugunuz için sizin o zamanlara denk gelme ihtimali var herkeste değişiyor bu durum ama siz değerlendirin bu 3 günü