aysell56 Ben ilk hamileliğimde fe yaptırmadım çünkü sonucu ne olursa olsun o evlat benim evladım rabbim bir engel de vermiş olsa başım gözüm üstüne gebeliği sonlandırmak gibi bir düşüncem asla olmadı olmaz da şu an 11 hafta hamileyim gene yaptırmayı düşünmüyorum. Doktorum sadece ihtimal olarak sonuç verdiğini söyledi eğer kötü bir sonuç çıkarsa bu sizi doğuma kadar etkileyebilir aklınızdan çıkmaz stres olursunuz bu da bebeğinizi etkiler